» Jeg synes det var så sindsygt syret - men på den gode måde

Living with Yourself, Sæson 1 – Anmeldt af Morten Kibsgaard

Der skal ikke være tvivl om, at jeg synes at Paul Rudd er ret så fantastisk. Dog så føler jeg lidt, at der er en forbandelse over ham. For mig, er det nemlig lidt som om, at de film han medvirker i som hovednavn, er altid rigtig gode, men så aldrig mere end det. Sådan har jeg det med Ant-Man filmene, I Love You, Man, Dinner for Schmucks, Role Models og flere andre. De er gode, men de kommer aldrig på 6 stjerner.

Men denne gang er der dobbelt op på Paul Rudd, så man kunne måske håbe, at det var det der skulle til for, at han kunne komme op og få den sidste stjerne. Men desværre er det ikke tilfældet.

Jeg hyggede mig rigtig godt med at se denne serie, og jeg så den faktisk i en lang køre – alle 8 episoder. Den fangede mig ret hurtigt, og Paul Rudds charme skinnede hurtigt igennem. Det der dog fangede mig mest ved serien, var måden den mindende mig om et afsnit af Rick and Morty koblet sammen med Black Mirror. Samtidig kunne jeg rigtig godt lide den måde den skifter synsvinkel fra episode til episode.

Dog må jeg så også sige, at hvis det ikke havde været fordi, jeg ikke rigtig havde andet og lave den aften, så havde jeg nok ikke set den i en køre, men delt det lidt op på forskellige dage. Men den er klart binge-værdig.

Hele historien er ret spændende, og man vil hele tiden rigtig gerne vide hvad der sker næste gang, når en episode er slut. Der er nogle fantastiske plot-tvist undervejs, og nogle gange tog jeg mig til hovedet over hvor syret det blev. Specielt slutningen på denne sæson måtte jeg grine højlydt af, fordi jeg synes det var så sindsygt syret – men på den gode måde.

Jeg skal helt klart følge denne serie og jeg glæder mig til næste sæson kommer. Men som det er med den evige Paul Rudd forbandelse, kommer denne sæson kun op på 4 stjerner.